niedziela, 12 grudnia 2010

muffiny owsiane z miodem


bardzo dobre muffiny. takie śniadaniowo-podwieczorkowe.
ja zrobiłam z płatkami orkiszowymi, bo skończyły mi się owsiane.
były przez to bardziej orzechowe i chrupiące.
przepis stąd.

składniki:
250 g mąki
85 g płatków owsianych (dałam orkiszowe)
2 łyżeczki proszku do pieczenia
pół łyżeczki cynamonu
pół łyżeczki soli
85 g rodzynek
2 jajka, roztrzepane
200 ml mleka
75 ml oleju
40 g brązowego cukru
5 łyżek płynnego miodu

w jednej misce połączyć wszystkie suche składniki.
w drugiej misce wymieszać wszystkie płynne składniki.
połączyć zawartość obu misek.
formę do muffinek wyłożyć papilotkami, wlać do nich ciasto.
piec w temperaturze 200°C przez 20-25 minut.



1 komentarz:

  1. Hola, O MNIE, tienes un blog estupendo y soy tu segunda seguidora, me encanta hacer pan y dulces y veo que los tuyos son magníficos.

    Un saludo desde Vigo (España)

    OdpowiedzUsuń